Витрати Порошенка на виборчу кампанію досягли третини загальних витрачених коштів інших кандидатів — ЗМІ

15 трав. 2019,

Страна.ua

Чинний голова української держави Петро Порошенко витратив найбільше коштів на свою президентську кампанію в першому турі виборів, його виборчий фонд становив 585 млн. гривень.

Відповідну інформацію оприлюднив громадський рух «Чесно».

Зазначається, що кандидати в першому турі витратили 1,7 млрд. гривень. Як з'ясувалося, витрати Порошенка досягли третини загальних витрат решти 43-х кандидатів.

Повідомляється, що у лідера політичної сили «Батьківщина» Юлії Тимошенко, висуванця від «Опозиційного блоку» Олександра Вілкула, новообраного президента і член політичного об'єднання «Слуга народу» Володимира Зеленського та голови «Радикальної партії» Олега Ляшка розмір виборчого фонду перевищив 100 млн. гривень.

Стало відомо, що на президентських виборах кандидати використовували соціальні мережі, YouTube і рекламу в Google як новий спосіб агітації. Зазначимо, що основні витрати кандидатів пішли на зовнішню та телевізійну рекламу, а витрат на просування в соцмережах в звітах майже немає.

Встановлено, що політики активно замовляли рекламу минулого року. Дана реклама юридично не вважається передвиборною агітацією, а тому кандидати можуть уникнути необхідності звітувати про ці витрати. Виходячи з закону, кандидати зобов'язані фінансувати передвиборчу кампанію виключно з рахунку виборчого фонду або за рахунок державних коштів.

Нагадаємо, що 21 квітня в Україні пройшов другий тур президентських виборів. Новообраним президентом став Володимира Зеленський, який набрав 73,22 % голосів виборців. Лідер БПП Петро Порошенко отримав 24,45% голосів.

0
не вірю

Сюжети по темі

більше