​Американські тепловози "перегорають". УЗ не вміє експлуатувати свою імпортну техніку

19 лист. 2020,
автор: Григоренко Денис
Кyivpost

Мова про тепловоз ТЕ33АС-2026 від General Electric, приписаного до ТЧ-3 Мелітополь. У нього перегоріла Вихлопна труба колектора першого циліндра.

Це сталося 9 листопада поблизу станції Фісаки (лінія Запоріжжя – Пологи), коли цей тепловоз 9 листопада вів вантажний склад на 46 вагонів загальною масою 4,2 тис.тонн.

Навіть не сумніваюся, що ТЕ33АС-2026 вельми швидко повернуть в стрій, полагодять за допомогою брухту і чиєїсь матері.

Проблема в іншому. Адже ці американські тепловози служать на українській залізниці вже третій рік, а їх обслуговування досі не налагоджено.

Новини за темою: ​Активи Укрзалізниці зношені на 100%. Тому держкомпанії і потрібні вливання на 22 млрд гривень

Запчастини адже до локомотивів поставляє взагалі "прокладка", яку створила американська Wabtec. А керівництво УЗ при Кравцові чомусь "не змогло" підписати договір на обслуговування локомотивів, на які витратили майже $150 млн.

Проблема ще в тому, що на нашій залізниці імпортна техніка досить швидко «вбивається».

Давайте, наприклад, згадаємо історію з електровозами ДС3, які вироблялися в кооперації з німецьким «Сіменсом». З 18 локомотивів в робочому стані – в кращому випадку три.

Або ж - про польські "рейкові автобуси" PESA. З 11 таких мотрис мінімум 3 стоять «убитими» в депо депо Люботин в Харківській області.

Новини за темою: Петро Порошенко і пов 'язана з ним інвестиційна компанія ICU Макара Пасенюка і Костянтина Стеценка каламутять схеми на "Укрзалізниці"

Зрештою, УЗ угробила навіть свої чехословацькі мотриси, одну з яких використовував Кирпа для службових поїздок. Хоча такі машини вельми б стали в нагоді на "малодіяльних" приміських маршрутах.

Наступного року керівництво УЗ хоче нарешті закупити вантажних 50 електровозів від Французької Alstom. Але на цей "Укрзалізниця" повинна не просто купити Локомотиви, УЗ повинна купити і обслуговування для локомотивів.

Інакше з французькими електровозами вийде рівно така ж історія, як з американськими тепловозами. А УЗ і далі буде "загинатися" через знос тяги.

Новини за темою: СБУ обшукує офіси "Укрзалізниці" в Києві та Дніпрі. І заодно підіграє Філатову

0
не вірю