Для ремонту літаків "Антонова" в Україні немає сплавів. Їх закуповують у Росії

02 жовт. 2020,
автор: Григоренко Денис
Наші гроші

Катастрофа біля Чугуєва літака Ан-26Ш, яка сталася в суботу, і яка стала причиною загибелі відразу 25 військових - це не просто жирна пляма, це майже смертельна пляма на репутації ДП "Антонов", більшість літаків якого побудовано ще за радянських часів.

Тим більше, що навіть небагаті країни потроху позбавляються від своїх "Антонових". Наприклад, пару місяців тому ВПС Угорщини повністю позбулися своїх Ан-26 і перейшли на "борти" західного виробництва.

Зрозуміло, що в самому ДП "Антонов" вирішили виправдатися з приводу якості своєї роботи. У держконцерні розповіли, що зараз в Україні літає 24 "борти" Ан-26 цивільної авіації, і 29 "бортів" військової авіації.

Новини за темою: Колектив "Антонова" просить зупинити свавілля з боку "Укроборонпрому"

"Найстаріший" з них - літак із серійним № 12-02, якому вже 48 років, "новий" - літак із серійним № 142-05, якому ще "тільки" 35 років. Максимум, який може відслужити літак типу Ан-26 - це 50 років.
По цивільних Ан-26 "Антонов" проводить регулярне техобслуговування через кожні 500 льотних годин. Ну а по військових "бортах" Ан-26 "Антонов" чесно попереджає, що зможе підтримувати відносно безпечну експлуатацію таких літаків ще максимум 2-5 років.

Але тут який нюанс. "Зона відповідальності" "Антонова" - планер і систем управління літаком. Той злощасний Ан-26Ш впав через проблеми з двигуном, а силовими установками займається у нас "Мотор Січ".

Новини за темою: «Антонов» уклав угоду з чеським дилером росіян на 4,7 мільйонів доларів - Наші Гроші

У цій компанії люблять робити акцент на тому, що нібито володіють унікальними технологіями з виробництва авіаційних двигунів, а на практиці - необхідні для роботи ресурси імпортують безпосередньо з РФ.

Зокрема, "Мотор Січ" у березні цього року закупила в Росії спеціальних сплавів на 100 млн рублів, або ж 35 млн грн.

І тут треба ставити питання - наскільки взагалі обслуговування літаків в Україні зараз залежить від поставок з РФ? А також - які саме матеріали використовувало "Мотор Січ", коли ремонтувало двигун для того Ан-26Ш?

Новини за темою: ДП «Антонов» ДК «Укроборонпром» купив у офшорки зі справи НАБУ склад пального за 45 мільйонів - Наші Гроші

0
не вірю