Пасажирський сектор УЗ збільшує свої збитки через малий горизонт планування

11 січ. 2021,
автор: Григоренко Денис
ТһеБабель

Укрзалізниця вирішила подати як неймовірне досягнення той факт, що до початку весни продовжать курсування поїздів, маршрути яких відновили під сезон зимових свят.

?Поїзду № 143/144 Київ-Ворохта курсування продовжили до 31 Січня;

?№ 137/138 Хмельницький – Лисичанськ-до 1 лютого;

?№ 69/70 Маріуполь – Львів-до 1 лютого;

?№ 13/14 Київ – Солотвино-до 2 березня;

?№ 25/26 Одеса – Львів/ Рахів-до 2 березня;

?№ 41/42 Дніпро – Трускавець-до 27 березня;

?№ 57/58 Ковель – Одеса-до 27 березня.

Новини за темою: Укрзалізниця хоче перекласти відповідальність за скасування приміських залізничних поїздів на місцеву владу

Але ж екий нюанс виходить-якщо працювати з таким невеликим горизонтом планування, то нехай пассектор УЗ і не дивується, чому їх робота – стабільно збиткова.

Згідно з фінпланом, Укрзалізниця збирається цього року щомісяця піднімати тариф на проїзд у пасажирських поїздах на 5-10%, і за що? За те, що УЗ кожен місяць буде закривати чергову «пачку» маршрутів?

Є ще один нюанс-пасажирські поїзди як вид транспорту тим і привабливі споживачеві, що склади курсують регулярно і за розкладом. А коли кожні два тижні змінюється розклад, не дивно, що пасажири зараз вважають за краще користуватися іншими засобами пересування – автобуси або навіть «блаблакар».

Новини за темою: Укрзалізниці потрібно 5 мільярдів гривень на ремонт електровозів, але виділяти їх не будуть

Впевнені, що Жмак стане першим главою УЗ, при якому повністю «лягли» Пасажирські перевезення залізницею.

0
не вірю