
Укрзалізниця вирішила подати як неймовірне досягнення той факт, що до початку весни продовжать курсування поїздів, маршрути яких відновили під сезон зимових свят.
?Поїзду № 143/144 Київ-Ворохта курсування продовжили до 31 Січня;
?№ 137/138 Хмельницький – Лисичанськ-до 1 лютого;
?№ 69/70 Маріуполь – Львів-до 1 лютого;
?№ 13/14 Київ – Солотвино-до 2 березня;
?№ 25/26 Одеса – Львів/ Рахів-до 2 березня;
?№ 41/42 Дніпро – Трускавець-до 27 березня;
?№ 57/58 Ковель – Одеса-до 27 березня.
Але ж екий нюанс виходить-якщо працювати з таким невеликим горизонтом планування, то нехай пассектор УЗ і не дивується, чому їх робота – стабільно збиткова.
Згідно з фінпланом, Укрзалізниця збирається цього року щомісяця піднімати тариф на проїзд у пасажирських поїздах на 5-10%, і за що? За те, що УЗ кожен місяць буде закривати чергову «пачку» маршрутів?
Є ще один нюанс-пасажирські поїзди як вид транспорту тим і привабливі споживачеві, що склади курсують регулярно і за розкладом. А коли кожні два тижні змінюється розклад, не дивно, що пасажири зараз вважають за краще користуватися іншими засобами пересування – автобуси або навіть «блаблакар».
Впевнені, що Жмак стане першим главою УЗ, при якому повністю «лягли» Пасажирські перевезення залізницею.