Як «Антей» розгортає крила без російських запчастин

09 лип. 2020,
автор: Дружко Яна
Facebook: Антон Русанов

У складі флоту «Авіаліній Антонова» є унікальний літак Ан-22 «Антей». Перша його особливість – він єдиний Ан-22 в Україні, який може літати. Друга особливість – вантажопідйомність «Антея» досягає 80 тонн, що переводить цей літак в особливу категорію по вантажопідйомності.

Третя особливість – Ан-22 літає на двигунах НК-12, які зараз виробляються в РФ, а колись за СРСР робилися на заводі «свобода» в Запоріжжі (на тому заводі зараз роблять хіба що стартери для НК-12, але зате є повний пакет технологічної документації).

Ан-22 «Авіаліній Антонова» літає активно, тому двигуни йому потрібно регулярно замінювати. Але варіант з покупкою НК-12 в РФ – виключено. Тим більше, що на таких двигунах літають також стратегічні літаки РФ Ту-95 і Ту-142 радянського виробництва.

Тому «Антонову» щорічно доводиться замовляти у заводу «свобода» по суті «латання» силової установки «Антея».

Напевно це виправдано, якщо подивитися на географію польотів того ж « Антея» - аеропорти пострадянських країн, найбільші вантажні аеропорти Західної Європи, а також трохи екзотики на кшталт курдського Ербіля або малійського Дат.

Нюанс ситуації в тому, що «на приколі» у «Авіаліній Антонова» стоять ще два екземпляра Ан-22. Чому так – до кінця незрозуміло.

Але буде вкрай прикро, якщо причина виявиться в тому, що наша країна розучилася робити хоча б один вид авіаційних двигунів – НК-12 для «Антея», в даному випадку.

Новини за темою: Колектив "Антонова" просить зупинити свавілля з боку "Укроборонпрому"

Новини за темою: Аваков: МВС закупить 13 літаків у «Антонова»

0
не вірю