Фіксатори або ворота для фотофонів

02 груд. 2020,
автор: Григоренко Денис

Отримання ефектних знімків неможливе без привабливого фону. Правильно розмістити фотофон і надійно закріпити його допоможуть тримачі для фону. Різноманітність систем утримування і кріплень введе в оману навіть досвідченого фотографа. Гарно підібраний пристрій, що фіксує фотофон в заданій точці або це можуть бути ворота для фона, дозволить створити ефектні кадри, максимально реалізуючи творчий потенціал.

Настенно потолочное крепление Falcon B-6W

Критерії вибору тримача для фону

Основні моменти, що визначають вибір відповідної моделі фону, будуть наступними:

♦ Зручність використання і очікуваний результат. Громіздкі об'ємні тримачі створюють дефіцит вільного простору, їх незручно збирати і розбирати з метою організації тимчасової студії. Найзручнішою вважається система, яка вимагає якомога менше зусиль для установки.

♦ Мобільність конструкції. Впливає на зручність функціонування тимчасових кріплень фону при виїзному фотозніманні. Найпрактичніший і наймобільніший варіант - конструкція ворота, яка легко трансформується і транспортується в чохлі.

♦ Вартість системи. Ціна залежить від складності конструкції і бренду, який її виготовив. Китайські аналоги часто недовговічні і нестійкі, а оригінальні кріплення відрізняються надійністю і будуть коштувати на порядок дорожче

Як кріплять фони

Паперовий, тканинний і вініловий фон повинен бути надійно встановлений для зручності роботи з ним і досягнення необхідного результату.

Паперові

У паперових фонах є основа у вигляді картонної труби внутрішнім діаметром в 55 мм, на всю довжину фону. І в цю картонну основу вже протягується тримач.

Тканинні

У тканинних фонах стандартних розмірів: 3х3 метра, 3х5 метра, 3х6 метрів завжди присутні так звані «кишені», які створюють тканинну «трубу» діаметром до 10 см. Зрозуміло, тканинні фони, також, можна фіксувати за допомогою звичайних білизняних і професійних фотографічних кліпс.

Вінілові

У пластикових та вінілових фонах використовується звичайне полотно, яке відрізняється лише матеріалом, без всіляких додаткових пристосувань щодо полегшення кріплення цих фонів. Також, для кріплення подібних фонів потрібно використовувати різноманітні фотографічні кліпси, як і в попередньому варіанті з тканинними фонами.

Варто знати! У деяких саморобних вінілових фонах, виготовлених з банерної тканини можуть бути люверси по краях, так само як і в рекламних банерах.

Види тримачів для фону

Надійне кріплення для фону - дуже важливий критерій, який впливає на якість остаточного результату. Тож до вибору тримача треба відноситись якомога серйозніше. Розглянемо декілька популярних варіантів.

Розсувні і мобільні системи кріплення фонів типу «Ворота»

Найпростішим, компактним і найбільш мобільним варіантом є використання розсувних поперечин, на які кріпиться фон, але з кріпленням на стіну на цвяхах, саморізах, будівельних шпильках і т.д. Такий підвіс фону є доступним і одночасно спеціалізованим фотографічним рішенням. Більш серйозним і також більш зручним варіантом є придбання переносного комплекту для кріплення фону.

Зазвичай, такий комплект в себе включає:

♦ Дві вельми стійкі стійки висотою 3 метри.

♦ Розсувний або збірний підвіс фону довжиною 3,0-3,2 метри.

♦ Сумку для зберігання і перенесення цього комплекту.

Також, бувають і переносні комплекти для двох або трьох фонів. Але, це рідко вживані варіанти, а тим більше зараз, в епоху «хромакею», зазвичай всі виїзні знімання проводяться на одному фоні.

Настінні

Другими за популярністю серед фотографів йдуть настінні (вони ж стельові) кріплення фонів, що складаються з металевих гаків і так званих «експанів», тобто розпірок, і ланцюгів для змотування і розмотування фонів. Гаки можуть бути прикріплені до стіни або до стелі за допомогою дюбелів з шурупами або будівельних стяжок, якщо стеля підвісна. Але, оптимальніше - жорстке кріплення без можливостей додаткових непотрібних вібрацій.

Залежно від розмірів студії і запланованого завдання, вибирають підвіс, що складається з одинарної пари гаків, потрійної пари гаків (практично в 95% випадків), четверної пари гаків і з шести пар гаків для дуже високих студій і великого асортименту фонів.

З паперовими фонами все зрозуміло, їх кріплять затиснувши картонну трубу всередині розпірками і розжавши їх. З тканинними фонами можливі варіанти кріплення. Зазвичай їх три:

♦ Перший - це використовувати картонну трубу що залишилася від паперового фону в якості направляючої.

♦ Другий спосіб за популярністю в світі - це придбання фірмової алюмінієвої труби для кріплення на експани тканинних фонів.

♦ Третій - це - використання пластикових сантехнічних труб в якості направляючих.

Системи підвісу

Нарешті, найтехнологічніше і найскладніше кріплення фонів, що використовується в сучасній фотографії - система підвісу фонів автоматизована і дистанційно-керована. Вкрай рідко використовувана, але, цілком зручна при частій зміні фонів в умовах відсутності помічників і дорогого робочого часу моделі або фотографа.

Зазвичай, такі системи автоматичного підйому і опускання фонів монтують, практично, впритул до стелі і використовують мінімум для 4-6 фонів.

Як розмістити кілька фотофонів одночасно

Створити по-справжньому оригінальні постановочні кадри можна при вмілому використанні основи для фото у вигляді фону. Втілити будь-яку ідею чітко і творчо допоможе використання різних видів фону, які можна закріпити оптимальним чином, так, щоб вони не заважали зніманню при наявності обмеженого простору.

Для успішної реалізації цієї мети використовують настінні, стельові і комбіновані кріплення, що поєднують в собі властивості перших двох видів.

Важливо! Таке рішення буде оптимальним тому, що один тримач не зможе витримати більше двох видів важких вертикальних конструкцій.

Придбання кріплення для фотофону є виправданим, якщо фотобізнес планується розвивати. Добре підібраний тримач допомагає не тільки надійно розмістити фон для отримання якісних знімків, але і подовжити термін його корисного використання.

0
не вірю