ТОП-10 партій і лідерів за витратами на рекламу в Facebook за 1 рік

28 лип. 2020,
автор: Дружко Яна
znaj.ua

Політика і гроші — явища нерозлучні, особливо, якщо мова йде про Україну. І якщо вартість реклами на ТБ зазвичай замовчується, то всемогутній і прозорий (не завжди) digital, дозволяє людині зазирнути за лаштунки.

Отже, хто з української політики і скільки грошей поклав у кишеню Марку Цукербергу?

Рейтинг партій / лідерів за витратами на рекламу в Facebook:
10. Самопощь — $24 571
9. ОПЗЖ — $36 230
8. Святослав Вакарчук — $55 643
7. Юлія Тимошенко   $59 893
6. Партія Шарія — $74 556
5. Слуга Народу — $79 356
4. Спільна справа — $109 318
3. Петро Порошенко — $160 904
2. Європейська Солідарність — $172 181
1. Голос — $245 128

Це цифри білі і умовно-доступні, їх може опублікувати будь-яке видання. Але це ж українська політика і тому реальні цифри «трохи» відрізнятися. Їх вам не покажуть або просто не знайдуть.

Новини за темою: Найдивовижніша історія вихідних - бойкот найбільшими компаніями реклами в Facebook

Новини за темою: Битва грантоїдів: StopFake Супрун на гроші Сороса посварився з "Забороною" від USAID через Facebook

0
не вірю